viernes, 2 de marzo de 2012

VIDEO TUTORIAL!

1 Com titularé el meu videotutorial?
R-Els macarrons de la iaia.

2 Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
R-No, no em cal.

3 Què ensenyaré a fer?
R-Els macarrons que fa la meva àvia.

4 Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
R-Per part de la demostració, fare un video on fagi els macarrons.
R-Per part de l'explicació mentre fagi el video, explicare els passos que s'han de sergir.

5 Quan ho enregistraré?
R-Aquest cap de setmana. (04/02/2012).

6 És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
R-És a l'interior, a la cuina. No.

7 Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
R-Gravaré amb la video camara més bona que tinc i gravare el video

8 Quina càmera utilitzaré?
R-Canon.

9 Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
R-No.

10 Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
R-Si, peró encara no sé quina. I la treuré del youtube.

11 Què posaré als crèdits?
R-Els ingredients, el meu nom, el nom de la canço i la URL del meu blog.

12 És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
R-Si perquè la gent que li agradi el meu video-toturial podrà veure les altres feines que vaig fent al blog.

No hay comentarios:

Publicar un comentario