martes, 15 de noviembre de 2011

Preguntes sobre el meu blog.

  1. Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?
     R: Sobre retocar fotografies.

     2. Perquè creus que pot considerar-se art?

    R: Per què es una activitat que fa una persona o un grup de persones, aplicant el seu coneixement,    estic, caràcter...

     3. Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.

     R:  Retocar una foto amb un programa, ensenyar com es una foto abans i desprès de retocar-la...

     4. Quines tècniques i/o materials et fan falta?

     R: L'Ordinador, la Càmera i els seus complements, i el programa que faré servir.

      5. Necessites que algú t'ajudi? Qui?

      R: Crec que no Peró si la necessites li demanaria al meu germà gran ja que ell hi entén molt en informàtica.

      6. Quin títol tindrà la nova creació?

     R: Un Món irreal. 

      7. Podràs portar la teva creació a l'exposició oral?

     R: Si.

     8. Com registraràs el procés? En vídeo o fotografia?

     R: En les dos opcions, en vídeo i en fotografia.

     9. Quan creus que tardaràs en fer-ho?

     R: Dos setmanes aprox.

     10. Quins dies ho faràs?

     R: Dilluns, Dimarts, Dijous i Diumenge.

     11. Pots fer alguna part del projecte a l'escola?

     R: No ho crec per que necessito el meu ordinador personal.

3 comentarios:

  1. existeix retocar, però no retocació: http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0118453

    hauries de trobar una millor manera de dir-ho. ;)

    ResponderEliminar
  2. Mariiaa! Jo a la meva presentació oral segurament parlaré del teu blog i el recomanaré, ja que em sembla que parles d'un tema molt interessant i m'agrada bastant com ho tractes en general. Molts petons, segueix així!^^

    ResponderEliminar